כולנו אוהבות את ההרגשה המרוממת כשאנחנו מביטות במראה ורואות את העור שלנו חלק, בוהק וזוהר. כאשר הלחיים בהירות יותר, זוהרות יותר, והעור נראה מואר מבפנים. אין ספק שזה יכול לבוא רק משגרת חיים שכוללת טיפוח יום יומי. על מנת להשיג מראה עור זוהר לא חייבים להשתמש באמצעים פולשניים ויקרים. אני אומרת שיש לפחות חמש דרכים (קלות) לקבל עור זוהר וזוהר. תתכוננו למחמאות!

הוספי פילינג לשגרת הטיפוח שלך : העור עמום? לפעמים קשה לזהות מה גורם לזה להיראות ככה, אבל כשזה משעמם, אפשר לדעת. לא מקסים או זוהר, וקצת חסר ברק. לפעמים זה יכול להיות מהצטברות של תאי עור מתים, התייבשות ולכלוך יום-יומי. הוספת פילינג עדין כמו קרצוף פילינג או פילינג פנים לשגרת הטיפוח שלך פעם בשבוע היא דרך פשוטה להרים תאי עור מתים לעור בהיר יותר, בעל מרקם אחיד יותר מתחת. מטלית רחצה חמה ולחה היא דרך מצוינת לשפשף בעדינות בזמן שאתה מנקה. שימו לב במיוחד לשפתיים מתקלפות (זה יאפשר את מריחת השפתיים בצורה חלקה ביותר – אני מבטיחה).

2. אסטקסנטין הוספי לתזונה שלך נוגדי חמצון (אסטקסנטין חזק פי 6000 מוויטמין C) ידוע כי צריכה קבועה של נוגדי חמצון מסייעת להמרצת והבהרת העור בשימוש בטיפוח העור. בנוסף יכול לעזור להגן על העור שלך מפני גורמים סביבתיים מסוימים.

3. העניקי לחות לעור שלך לעור עמום ורפוי כנראה חסר לחות. לאחר שסיימת פילינג וניקוי, שכבה על קרם לחות טוב המתאים ביותר לעור שלך, שמעניק לחות גם כן. רוצים תוספת קטנה? קרם מעושר באסטקסנטין מסדרת Asta-In

4. פעילות גופנית – אני יודעת, אימון טוב יכול להיות קשוח. את עייפה, חזרת מהעבודה ויש מלא בלאגן בבית, כבר מאוחר (או מוקדם מדי!) אבל פעילות גופנית יכולה לעזור לשפר את זרימת העור ולתת לעור שלך מראה זוהר. רק זכרי לנקות את הגוף והפנים לאחר האימון כדי לשמור על העור הזוהר, נקי ורענן.5. שגרת טיפוח העור – עור בריא למראה הוא עור חלק וזוהר. מלבד הגנים שלך (ושתיית הרבה מים), עור בריא למראה מגיע משגרת טיפוח מאוזנת ועקבית. בחרי את מוצרי העור הטבעיים והנכונים עבורך, אם תקפידי להתנקות כראוי ולהמשיך עם קרם לחות טבעי מעושר באסטקסנטין את כבר בדרך לקבל עור זוהר וזוהר.

כל המידע הרפואי/שאינו רפואי, לרבות מידע אודות שיטות והמלצות טיפול/מידע תרופתי/גופים מקצועיים/גורמי טיפול, שמופיע באתר, מובא כמידע כללי ואין לראות בו בשום אופן תחליף לייעוץ/טיפול רפואי פרטני על ידי גורם רפואי מוסמך או המלצה על גורם רפואי/גוף רפואי או טיפולי כלשהו, פרטי או מוסדי. האתר נועד לרכז מידע כללי ואין להסתמך על המידע שבו בנפרד ו/או בניגוד ו/או כתחליף לייעוץ רפואי מותאם. כל מידע שמוצג באתר נאסף ו/או נוצר לפי מיטב ידיעת בעלי האתר ומתוך כוונה להנגישו לציבור המעוניין. על כן, יתכן שהמידע יכיל טעויות ו/או אי-דיוקים ו/או שגיאות. כל העושה שימוש ו/או מסתמך על המידע שבאתר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד. התוכן והמידע שמופיעים באתר אינם מהווים מידע רשמי של משרד הבריאות ו/או בתי החולים ו/או קופות החולים בישראל ו/או הגורמים המבטחים, והוא אינו מופעל בחסות מי מהגורמים הללו. בכל מקרה של סתירה בין המידע המופיע באתר לבין מידע שמופיע באתרים ו/או פרסומים רשמיים של מי מהגופים הללו, יש להסתמך על המידע שבאתרי ו/או פרסומי ספקי השירותים הרפואיים.

הצטרפו אלינו

וקבלו קופון הנחה של 
10%
לקניה הראשונה!

דילוג לתוכן