מגוון כלים ומוצרי קוסמטיקה בבית או רפואיים עשויים לעזור לך לשמור על בריאות תקינה. עם זאת, מה שעובד הכי טוב עשוי להשתנות לפי סוג העור. לכן כדאי להתייעץ עם רופא עור כדי למצוא את המוצרים האופטימליים עבורך.

כולנו חולמות על דרך פשוטה להשיג עור ללא רבב, אך כדאי לדעת שעור “מושלם” לא קיים, אך סביר להניח שניתן לשפר באופן דרמטי את מראה העור והבריאות שלו.

באופן מציאותי, לרובנו יש לפחות בעיה אחת או שתיים בעור. בין אם מדובר פריצות הורמונליות, שומן מוגזם או קמטים עדינים, לכולנו יש מטרות בכל הנוגע לעור שלנו.

טרנד היופי הנקי, טיפים אלה יכולים להפוך את שגרת טיפוח העור שלך למשמעותית, כך שתוכלי לתת לעור שלך בדיוק את מה שהוא צריך.

טיפול בעור חובה לכל העור – המדריך האולטימטיבי לטיפוח העור

עולם טיפוח העור מסתבך די מהר. אם את מרגישה מוצפת ומבולבלת במחשבה על סרומים, קרמים, חומרי ניקוי או שמנים, הגעת למקום הנכון.

בעוד שלכל אחת יש צרכים ייחודיים בכל הנוגע לטיפוח העור, ישנם כמה מוצרים ושיטות בסיסיות שכל אחת יכולה לנסות על מנת לשפר את מראה העור שלה.

המלצה שלי היא שעדיף להישאר עם היסודות:

  1. תחליב ניקוי פנים 
  2. קרם פנים 
  3. סרום פנים 
  4. מי שתייה 
  5. דיאטה מאוזנת 
  6. טיפוח עור פשוט פירושו גם שימוש בכמות מספקת של מוצר.

מה הסדר הנכון לטיפוח העור שלך?

תחשבי על משטר טיפוח העור היומי שלך קצת כמו סנדוויץ’ : הלחם משני צידי המילוי שלך הוא חומר הניקוי וקרם הלחות שלך, והחלק הגדול במרכז הוא הסרום שלך.

ניקוי עמוק

פילינג או מסכת חמר מסייעים להורדת תאי עור מתים, אך פילינג יתר עלול לגרום לעור שלך להגיב עם ייצור עודף של שמן או פצעונים.

הגנה מפני השמש

ההגדרה עד כמה מרכיב רעיל תלויה במיקום שלך בעולם. בעוד שהאיחוד האירופי אוסר על יותר מ-1,300 מרכיבים ממוצרי

על פי איגוד האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה (AADA), נזקי השמש הם אחד הגורמים המובילים ל:

הִידרָצִיָה

לחות היא חובה לעור בריא וזוהר. עור מיובש יכול להרגיש יבש, מגרד ומשעמם. שתי נוזלים לאורך היום, כולל אלקטרוליטים, כדי לשמור על רמות הלחות גבוהות.

לא רק לפנים שלך

גם הצוואר והמחשוף שלך, או העור על החזה שלך, זקוקים לקצת אהבה. אזורים מוזנחים אלה נוטים גם לנזקי שמש ולסימני הזדקנות.

ניקוי כפול

שימוש בשני חומרי ניקוי עוזר להסיר פסולת, איפור ושמן אחרי יום עבודה. הניקוי הראשון יסיר את הלכלוך סביב הפנים שלך, הניקוי השני זה השלב שאת נכנסת עמוק יותר לתוך הנקבוביות שלך.

נוגד חמצון 

לאחר שאת מנקה את העור רצוי להשתמש בסרום המשופע בנוגדי חמצון בעבר היה נהוג להשתמש בוויטמין C אבל היום אסטקסנטין הוא הדבר הבא.

על פי מחקרים אסטקסנטין יכול לסייע בייצור קולגן ולגרום לדעיכה של היפר פיגמנטציה, או כתמים כהים. כנוגד חמצון, הוא יכול גם לסייע בהפחתת מתח חמצוני הנגרם על ידי נזקי השמש.

מומלץ למרוח סרום אסטקסנטין במהלך שגרת הבוקר שלך.

יופי ותזונה

ויטמינים ושינויים בתזונה יכולים להשפיע על מראה העור שלך. מומחים רבים מאמינים כי פחמימות ומוצרי חלב יכולים ל”הדליק” את העור בעוד שתיה מרובה ומזונות עשירים בנוגדי חמצון יסייעו לך לקב לאת המראה הזוהר שאת רוצה. רצוי להשלים את התזונה עם תוספי תזונה מתאימים המשלבים נוגדי חמצון וקולגן. 

עיסוי פנים

עיסוי פנים או רולר לפנים יכולים לעזור למתוח והתפיח את העור. כלי עיסוי יכול להגביר את זרימת הדם, ולהשאיר אותך ער ורענן. והכי חשוב זה גם כיף אז הקפידי לעשות את הפנים לפחות פעם ביום.


כל המידע הרפואי/שאינו רפואי, לרבות מידע אודות שיטות והמלצות טיפול/מידע תרופתי/גופים מקצועיים/גורמי טיפול, שמופיע באתר, מובא כמידע כללי ואין לראות בו בשום אופן תחליף לייעוץ/טיפול רפואי פרטני על ידי גורם רפואי מוסמך או המלצה על גורם רפואי/גוף רפואי או טיפולי כלשהו, פרטי או מוסדי. האתר נועד לרכז מידע כללי ואין להסתמך על המידע שבו בנפרד ו/או בניגוד ו/או כתחליף לייעוץ רפואי מותאם. כל מידע שמוצג באתר נאסף ו/או נוצר לפי מיטב ידיעת בעלי האתר ומתוך כוונה להנגישו לציבור המעוניין. על כן, יתכן שהמידע יכיל טעויות ו/או אי-דיוקים ו/או שגיאות. כל העושה שימוש ו/או מסתמך על המידע שבאתר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד. התוכן והמידע שמופיעים באתר אינם מהווים מידע רשמי של משרד הבריאות ו/או בתי החולים ו/או קופות החולים בישראל ו/או הגורמים המבטחים, והוא אינו מופעל בחסות מי מהגורמים הללו. בכל מקרה של סתירה בין המידע המופיע באתר לבין מידע שמופיע באתרים ו/או פרסומים רשמיים של מי מהגופים הללו, יש להסתמך על המידע שבאתרי ו/או פרסומי ספקי השירותים הרפואיים.


הצטרפו אלינו

וקבלו קופון הנחה של 
10%
לקניה הראשונה!

דילוג לתוכן