DARK
Grandpa Chic
Quiet Luxury

טרנדים 2024

בשנת 2024, אופנה ממשיכה להיות תחום דינמי ומתפתח, עם מגמות חדשות שמציעות גישות יצירתיות וחדשניות לסגנון אישי. הנה סקירה של הטרנדים הבולטים באופנה לשנת 2024:

  1. מיקרו-פרינג’ (Micro-Fringe): פרטי לבוש עם פרנז’ים קטנים מוסיפים טאץ’ של עדינות ותחכום למראה היומיומי, כאשר המעצבים משחקים עם אורך ומרקם של הפרנז’ים להבלטת מראה אווירתי ומעודן [1].

  2. פאנק רוקוקו (Punk Rococo): שילוב של אלמנטים מהתקופה הרוקוקו עם אלמנטים מהתרבות הפאנק, מביא לידי ביטוי של אופנה אקלקטית ומלאת נועזות, עם שימוש בחומרים מעוטרים ובדי תחרה [1].

  1. ריינסטונס (Rhinestones): השימוש באבני חן ממשיך להיות טרנד באופנה, מעניק לבוש מראה מבריק ומעוצב. אבני החן משתלבות בבגדים, אביזרים, ואף במראה היומיומי [1].

  1. החייאת הג’אז (Jazz Revival): אלמנטים מעולם הג’אז, כמו בדי זהב, שחור, ועיצובים מעוּתִּים, מביאים אווירה של שנות ה-20 לאופנה המודרנית [2].

  1. תחייתה של האקדמיה האפלה (Dark Academia): את האסתטיקה האינטלקטואלית של האקדמיה האפלה מתרחבת לעולמות האופנה, עם שימוש בבדים כבדים כמו צמר ועיצובים שמשדרים אלגנטיות [3].

  1. להתחדש בבדי משי (Silk Fabrics): בדי משי משדרים יוקרה ונעימות למרחב. בשנת 2024, השימוש במשי מתרחב, עם שמלות, חליפות, וחליפת פי’ג’מה שניתן ללבוש גם בחוץ [4].

  1. אופנת קיימות (Sustainable Fashion): מודעות גבוהה יותר לסביבה מביאה לידי ביטוי אופנה קיימות יותר, עם שימוש בחומרים ממוחזרים ותהליכי ייצור אחראיים [3].

  1. פרפקציוניזם מלוטש (Polished Preppy): הסגנון ה”מלוטש” חוזר לעצמו עם פרטי לבוש מתוחכמים כמו חליפות, חולצות עם קשירת פרפר, ומעילי בלייזר מעוצבים [3].

  1. התחדשות הגרנדפה (Eclectic Grandpa): השילוב של אלמנטים “ישנים” עם אלמנטים מודרניים, כמו מעילי סוודר עבים בשילוב עם מכנסיים מחוייטים, מעניק מראה של “סבא אקלקטי” מעודכן [3].

  2. יוקרה שקטה (Quiet Luxury) – כול הרעיון  לענוד פריטים שנראים ומרגישים סופר יקרים אבל הם לא בבוטים בצורה חזקה. חשבי על חייטות מושלמת וחומרים איכותיים מול מיתוג בלינגי. המכונה גם “סגנון כסף ישן”.

קוסמטיקה טבעית

טיפול בעור שלך בעונת החורף הוא חיוני במיוחד בשל התנאים הקשים להם נתון העור שלך. האוויר הקר, הלחות הנמוכה והחימום הפנימי עלולים להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו, מה שמוביל ליובש, רגישות והחמרה של מצבי עור קיימים כמו אקזמה. לכן, זה הופך להיות חיוני להתאים את שגרת הטיפוח שלך כדי למתן את ההשפעות הללו ולספק לעור שלך את ההגנה וההזנה הדרושים.

מוצרי טיפוח טבעיים, עדינים לעור וללא כימיקלים קשים, מציעים שפע של יתרונות. המרכיבים הטבעיים פועלים בהרמוניה עם הביולוגיה של העור שלך, תוך שימוש בנוגדי חמצון רבי עוצמה, ויטמינים ומינרלים כדי לשקם ולשמור על בריאות העור. יתר על כן, טיפוח העור הטבעי עולה בקנה אחד עם שיטות ידידותיות לסביבה, ומבטיח שאתה מטפל בעור שלך מבלי לפגוע בבריאות הסביבה.

בכל הנוגע לבחירת שגרת טיפוח לחורף, בולטים מוצרים מועשרים באסטקסנטין טבעי, כמו אלו של המותג Asta-In. אסטקסנטין הוא נוגד חמצון חזק שמקורו במיקרו-אצה בשם Haematococcus pluvialis  והוא ידוע בזכות השפעותיו המגננות המשמעותיות על העור.

אסטקסנטין מסייע לעכב היווצרות של רדיקלים חופשיים, במיוחד מקרני UV, ויכול לתקן ולמנוע נזק לעור. יכולת נוגדי החמצון הגבוהה של אסטקסנטין עולה על זו של נוגדי חמצון רבים אחרים, ומציעה השפעות ביולוגיות חזקות המועילות במיוחד במוצרי טיפוח במהלך חודשי החורף.

תכונות נוגדות החמצון האדירות של אסטקסנטין אינן היתרון היחיד שלו; הוא גם מספק הגנה מקיפה לתאים, המשתרעת על כל קרום התא – כך הוא מגן על התאים מבפנים החוצה. מחקרים הראו שאסטקסנטין יכול לשפר את גמישות העור, להפחית את עומק הקמטים ולשפר את בריאות העור הכללית.

טיפים להזדקנות יפה

הצטרפו אלינו

וקבלו קופון הנחה של 
10%
לקניה הראשונה!

דילוג לתוכן