בעונה החורפית הקור משתלט והאוויר הפריך והצונן מקבל את פנינו, הכרחי לזכור שכפות הרגליים שלנו, על אף שהן עטופות היטב בשכבות של גרביים חמות ומוגנת בחיבוק החזק של המגפיים האהובות עלינו, דורשות תשומת לב וטיפול בלתי מעורערים. הזנחה היא לא אופציה, שכן העונה הקרה מביאה איתה אתגרים ייחודיים לכפות הרגליים שלנו.

החורף אינו זמן לתרדמת בכל הקשור לטיפוח כף הרגל. להיפך, זו תקופה מכרעת לחזק את רגלינו מול הגורמים הקשים בזמן שכפות הרגליים סובלות בשקט. האגודה האמריקאית לרפואה פודיאטרית מדגישה שכפות הרגליים שלך הן הבסיס לתנועתיות שלך ולכן מגיע להן  טיפול עונתי ספציפי. כשהטמפרטורות צונחות, חיוני להסלים את משטר הטיפול בכף הרגל שלך כדי להגן מפני צרות רגליים נפוצות בחורף, ולהבטיח שהן יופיעו באביב מוכנות לסנדלים קלילות ואווריריות.

המפתח לבריאות רגליים בחורף טמון באיזון העדין של שמירה על חום ועם זאת יובש. חומרים מנדפי לחות הם בעלי בריתכן בקרב הזה, מונעים את הלחות הפנימית הנגרמת מזיעה בעוד בדים עמידים במים עומדים על המשמר מפני אלמנטים חיצוניים. אמצו טקס לילי, הטקס כולל סימפוניה של שמנים טבעיים – קוקוס, אבוקדו וזית – כל אחד ידוע בתכונות הלחות העמוקות שלו ובפינוקים הארומטיים המענגים את החושים. תערובת זו אינה רק פינוק אלא הכרח, המספקת דחיפה טבעית לבריאות ולחוסן העור שלך.

זכרי, החומרים והמרכיבים שתבחרי הם יותר מהעדפה אישית; הם עדות למחויבות שלך למצוינות בטיפול בכף הרגל. בין אם מונעים על ידי מחלה ספציפית בכף הרגל או חיבה לריח מסוים, הבחירות שלך יוצרות נרטיב מותאם אישית לטיפול בכף הרגל בחורף שמדבר רבות על מסירותך לרווחה הוליסטית.

עשה זאת בעצמך - קרם כפות רגליים

קרם לכפות רגליים סדוקות

כאמור, כאשר מזג האוויר היבש של חורף מכה בפתח, עורנו עלול להפוך ליבש, פריך, ולעיתים אף לגרום לעור להראות קשה, מגרד ולהיות מציק. יתר על כן, יובש מוגבר עלול להוביל להתפתחות של פצעים לא רצויים, במיוחד באזורים אינטנסיביים כמו העקבים וכפות הרגליים. על מנת למנוע מצב כזה, מומלץ להתחיל להשתמש בקרם לכפות רגליים סדוקות, שנועד לחדור לעמקי העור ולחזק את מחסום הלחות הטבעי שלו. 

הקרם שלנו מבוסס על מרכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה, כדי להעניק לעור שלך את התמיכה האופטימלית. ברכיבי המרקחת שלנו תמצאי מרכיבים שמחברים לחות, כמו גליצרין וחומצה היאלורונית, שמאפשרים לעור לשמור על מראה בריא ונעים למגע לאורך זמן. השתמשי בו באופן קבוע, ותראי את העור שלך מתמלא בחיים, בעוד הלחות ונוגדי החמצון שבו מחדשים את העור ושומרים עליו מבריק וחי.

רכיבים:

  1. 40 גרם חמאת שיאה
  2. 40 גרם שעוות דבורים
  3. 100 גרם שמן קוקוס
  4. 5 טיפות שמן אסטקסנטין
  5. 10 טיפות שמן אתרי לבנדר (אזוביון)
  6. 10 טיפות שמן אתרי לבונה
  7. 5 טיפות שמן ויטמין E

אופן ההכנה:

בשלב הראשון: הכניסי את שמן הקוקוס, החמאה והשעווה לכלי המתאים לחימום במיקרוגל.

בשלב השני : חממי את התערובת למשך דקה בעוצמה גבוהה, ולאחר מכן ערבבי אותה היטב. המשיכי לחמם ולערבב במרווחים, עד להמסה מלאה ואחידות מושלמת של התערובת.

הערה : אם תעדיפי, תוכלו לבחור בשיטת החימום העדינה יותר של אמבט מרים, או בשמו הנפוץ בעברית – “בן מארי”.

בשלב השלישי: לאחר שהחימום הביא לאחידות מלאה, תני למרקחת להתקרר מעט.

בשלב הרביעי:  הוסיפי את השמנים האתריים לתערובת וערבבי בעדינות לאיחוד מלא. 

בשלב החמישי : כשהמשחה מוכנה, העבירי אותה לכלי אחסון אטום ונקי, כמו צנצנת זכוכית. הניחי את הצנצנת במקרר להתייצבות. 

הוראות שימוש:

לאחר שהמשחה מתייצבת, השתמשי בה לפי הצורך על כפות הרגליים, בדיוק כמו שנהגת להשתמש בכל קרם טיפוח אחר.  מומלץ למרוח שכבה נדיבה בלילה לפני השינה.

אזהרה: המידע המופיע בדף זה נועד למטרות מידע כלליות בלבד ואין לראות בו כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי.

חפש תמיד הדרכה של איש מקצוע מוסמך בכל שאלה או דאגה שיש לך בנוגע לבריאותך או למצב רפואי ספציפי. התוכן בעמוד זה אינו נועד להחליף ייעוץ אחד על אחד עם רופא רפואי ואינו מבטיח טיפול או התוויה לטיפול. הסתמכות על כל מידע המסופק בדף זה היא על אחריותך בלבד.

אנא התייעץ עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני קבלת החלטות לגבי בריאותך או אפשרויות הטיפול.

הצטרפו אלינו

וקבלו קופון הנחה של 
10%
לקניה הראשונה!

דילוג לתוכן