המסע של אריאל - סיפור אישי

השמש רק התחילה לצלול מתחת לאופק, והטילה גוון זהוב על העיר כשאריאל עמדה מול מראת חדר האמבטיה שלה.

בגיל 30, השתקפותה הראתה אישה שעורה הזוהר נראה צעיר מאוד יחסית לגילה. אבל המסע אל הרגע השלו הזה לא היה קל, סיפור שהתחיל כשהייתה רק נערה.

בגיל 16, חייה של אריאל היו מערבולת של חרדה בגיל ההתבגרות, בתוספת הפגמים שנראה שהרסו את פניה בן לילה.

כמו אינספור בני נוער אחרים, היא נמשכה אל הפיתוי של מוצרי קוסמטיקה עם הבטחות ליופי ללא רבב. היא לא ידעה שהתמיסות העמוסות בכימיקלים הללו יהפכו לזרז למרד העור שלה.

האקנה היה בלתי פוסק, ועם כל התפרצות חדשה, אריאל הרגישה שההערכה העצמית שלה מתפוגגת.

היא ראתה את מעמדה החברתי מתפורר כאשר לחישות ומבטים מהצד הפכו לנורמה. הנערה התוססת מצאה את עצמה נסוגה אל הצללים, הביטחון האישי שלה פוחת עם כל כתם אדום שעלה על פניה.

למרות המהומה, התשוקה של אריאל ליופי נותרה גבוהה. היא השתוקקה לימים שבהם עורה שיקף את החיוניות הפנימית שלה.

כשחודשים של סבל הפכו לעונות, הופיע ניצוץ של תקווה בצורת כתבה על מוצרי יופי טבעיים. הוא דיבר על כוח הריפוי של הטבע ועל היתרונות החזקים של נוגדי חמצון – אותם לוחמים קסומים נגד נזקי הסביבה.

דרך חדשה

 

בתערובת של ספקנות וייאוש החליטה אריאל לצאת לדרך חדשה. היא השליכה הצידה את ארסנל המרקחות הסינתטיות שלה ופנתה לשפע של הטבע.

השינוי לא היה מיידי, אבל תוך חודש קרה משהו מופלא. הנגעים האדומים הזועמים שהתמקמו על פניה החלו לדעוך, והותירו מאחוריהם עור צלול וחלק שנראה כאילו זוהר מבפנים.

אריאל נדהמה. לא רק שהעור שלה התחיל להחלים, אלא שכל ישותה כאילו התחדשה. היא גילתה שנוגדי חמצון הם לא רק מילת באז; הם היו חיוניים במאבק בלחץ חמצוני, אשם בהזדקנות ובנזק לעור.

מזונות עשירים בתרכובות אלו הפכו למרכיבים בסיסיים בתזונה שלה, והיא חיפשה מוצרי טיפוח שהתהדרו במקורות טבעיים של נוגדי חמצון כמו ויטמין C ו-E ובמיוחד אסטקסנטין.

ככל שעורה של אריאל השתנה, כך גם חייה. הביטחון העצמי החדש שלה היה ממגנט ומשך אליה חברים רבים. היא הפכה למגדלור של תקווה עבור אחרים שנאבקים בבעיות דומות, חולקת את סיפורה ודוגלת בכוחן של תרופות טבעיות.

המסע של אריאל

המסע של אריאל - המצב כיום

כיום, אריאל היא יותר מסתם אישה עם עור יפה; היא עדות לחוסן הרוח האנושית ולחוכמת הטבע.

השגרה היומיומית שלה היא טקס של טיפול עצמי, תוך שימוש במוצרים המושרים במרכיבים שהיא יכולה לבטא ולמצוא בטבע

לדוגמה : אלוורה להרגעה, שמן קוקוס להזנה ושמן עץ התה על תכונותיו האנטיספטיות.

בכל בוקר כשהיא מורחת את סרום הפנים הטבעי שלה מסדרת אסטאין, העשיר בנוגדי חמצון המגנים מפני תלאות היום, אריאל מחייכת על השתקפותה – לא רק בגלל המראה הבריא של העור שלה אלא בגלל המסע שהביא אותה לכאן.

היא הפכה לתומכת ביופי נקי, ונותנת השראה לאחרים לקרוא תוויות, לשאול שאלות ולאמץ את העולם הטבעי בשגרת הטיפוח שלהם.

הסיפור של אריאל הוא לא רק להתגבר על בעיות עור; מדובר על גילוי מחדש ומציאת יופי באותנטיות. זו תזכורת שלפעמים הפתרון הטוב ביותר לא מגיע ממעבדה אלא מכדור הארץ עצמו.

כשהאור האחרון של היום מפנה את מקומו לדמדומים, אריאל יודעת שיופי אמתי הוא יותר ממראה העור – זה לחיות חיים בהרמוניה עם עצמך ועם הטבע.

אזהרה: המידע המופיע בדף זה נועד למטרות מידע כלליות בלבד ואין לראות בו כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי.

חפש תמיד הדרכה של איש מקצוע מוסמך בכל שאלה או דאגה שיש לך בנוגע לבריאותך או למצב רפואי ספציפי. התוכן בעמוד זה אינו נועד להחליף ייעוץ אחד על אחד עם רופא רפואי ואינו מבטיח טיפול או התוויה לטיפול. הסתמכות על כל מידע המסופק בדף זה היא על אחריותך בלבד.

אנא התייעץ עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני קבלת החלטות לגבי בריאותך או אפשרויות הטיפול.

הצטרפו אלינו

וקבלו קופון הנחה של 
10%
לקניה הראשונה!

דילוג לתוכן