אומנות הטיפוח הקוסמטי: קרם פנים וסרום מה קודם למה?

סרום אנטי אייג׳ינג אסטקסנטין

בעולם היופי והטיפוח, יש חשיבות מכרעת להבנה מתי וכיצד ליישם מוצרים שונים.

ידע זה יכול לשפר משמעותית את האפקטיביות של שגרת הטיפוח הקוסמטי שלך, ולהוביל לעור בריא וזוהר יותר.

בין המוצרים הללו, קרמים וסרום לפנים הם בסיסיים. עם זאת, הכרת ההבדל בין יישומי יום ולילה, כמו גם את החשיבות של נוגדי חמצון, במיוחד אסטקסנטין, יכולה להעלות את טיפוח העור שלך לשלב הבא.

קרמים וסרום לפנים נועדו להזין, לחות ולהצעיר את העור שלך. עם זאת, זמני היישום שלהם שונים על סמך הפונקציות הספציפיות שלהם – זוהי אמנות הטיפוח הקוסמטי

קרם פנים –  בדרך כלל צפופים ועשירים יותר, עדיף למרוח הן בבוקר והן בלילה. מריחת בוקר מסייעת בהגנה על העור שלך מפני תוקפנות סביבתית יומיומית כמו קרני UV וזיהום, בעוד שמריחה בלילה מאפשרת לעור שלך לספוג את החומרים המזינים תוך כדי תיקון והתחדשות במהלך השינה.

מצד שני, יש למרוח סרומים, שהם קלים וחזקים יותר, לפני קרמים לפנים. הסיבה לכך היא שהמולקולות הקטנות שלהם חודרות לעומק העור כדי לספק ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים.

זה הופך אותם לכלי מצוין להתמקד בדאגות ספציפיות לטיפול בעור כמו קמטים, בהירות או לחות. כלל כללי הוא למרוח את הסרום פעמיים ביום – פעם אחת בבוקר לפני קרם הפנים וה-SPF, ופעם אחת בלילה לפני קרם הלילה. – 

ההבדל בין יום ללילה בטיפוח העור

ההבדל בין יום ללילה בטיפוח העור הוא משמעותי.

טיפוח העור בשעות היום נועד להגן על העור שלך מפני גורמים מזיקים חיצוניים.

הוא כולל בדרך כלל מוצרים עם מקדם הגנה, נוגדי חמצון ומרכיבי לחות. טיפוח העור לילי, לעומת זאת, מתמקד בתיקון נזקים והזנת העור. לעתים קרובות מדובר במוצרים עם רטינול, פפטידים וחומרי לחות עשירים יותר המסייעים בחידוש התאים ובחידוש הידרציה.

נוגדי חמצון חיוניים בשגרת טיפול קוסמטי בשל יכולתם להילחם ברדיקלים חופשיים – אטומים לא יציבים שעלולים לגרום נזק לתאים ולתרום להזדקנות ולמחלות.

הם עוזרים לתקן נזקי עור, להפחית דלקת ולקדם גוון עור אחיד.

Astaxanthin הוא נוגד חמצון רב עוצמה שזכה לאחרונה לתשומת לב בתעשיית הטיפוח.

מופק מאצות מים מתוקים, הוא ידוע בפעילות נוגדת החמצון המעולה שלו – חזקה פי 6000 מויטמין C

Astaxanthin לא רק מנטרל רדיקלים חופשיים אלא גם מגן מפני נזקי UV, מפחית קמטים וכתמי גיל, משפר את גמישות העור ורמות הלחות.

התכונות האנטי דלקתיות שלו עוזרות גם במצבים כמו רוזציאה אואקנה.

קרם-פנים-אסטקסנטין

אסטקסנטין

מבצעים

הכללת אסטקסנטין במוצרי טיפוח הופכת פופולרית יותר ויותר בשל יתרונותיו הרבים. 

המותג אסטאין (ASTA-IN) עושה שימוש באסטקסנטין טבעי המופק מאצות שגדלות אצלנו בחווה.

אסטקסנטין נמצא לעתים קרובות בסרומים, קרמים וקרמים שמטרתם אנטי-אייג’ינג, הגנה מפני קרינת UV ולחות העור.

לסיכום, שגרת טיפוח קוסמטית שנקבעה היטב כוללת הבנה מתי וכיצד למרוח קרמים וסרום לפנים.

זה גם דורש ידע על צרכי טיפוח היום מול הלילה, כמו גם על החשיבות של נוגדי חמצון כמו אסטקסנטין.


עם הידע הזה ביד, את יכולה לייעל את השגרה שלך לעור בריא וזוהר יותר.

כל המידע הרפואי/שאינו רפואי, לרבות מידע אודות שיטות והמלצות טיפול/מידע תרופתי/גופים מקצועיים/גורמי טיפול, שמופיע באתר, מובא כמידע כללי ואין לראות בו בשום אופן תחליף לייעוץ/טיפול רפואי פרטני על ידי גורם רפואי מוסמך או המלצה על גורם רפואי/גוף רפואי או טיפולי כלשהו, פרטי או מוסדי.

האתר נועד לרכז מידע כללי ואין להסתמך על המידע שבו בנפרד ו/או בניגוד ו/או כתחליף לייעוץ רפואי מותאם. כל מידע שמוצג באתר נאסף ו/או נוצר לפי מיטב ידיעת בעלי האתר ומתוך כוונה להנגישו לציבור המעוניין. על כן, יתכן שהמידע יכיל טעויות ו/או אי-דיוקים ו/או שגיאות. כל העושה שימוש ו/או מסתמך על המידע שבאתר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד.

התוכן והמידע שמופיעים באתר אינם מהווים מידע רשמי של משרד הבריאות ו/או בתי החולים ו/או קופות החולים בישראל ו/או הגורמים המבטחים, והוא אינו מופעל בחסות מי מהגורמים הללו.

בכל מקרה של סתירה בין המידע המופיע באתר לבין מידע שמופיע באתרים ו/או פרסומים רשמיים של מי מהגופים הללו, יש להסתמך על המידע שבאתרי ו/או פרסומי ספקי השירותים הרפואיים.

הצטרפו אלינו

וקבלו קופון הנחה של 
10%
לקניה הראשונה!

דילוג לתוכן